wtorek, 24 kwietnia 2018

Weekend na Torze Poznań

W sobotę i niedzielę miały okazję po raz kolejny odwiedzić Tor Poznań. Jednak pierwszy raz z aparatem, co było dla mnie dodatkową atrakcją. Ale nie jedyną, jak się okazało. Największą atrakcją dla mnie była przejażdżka na prawym fotelu u Gosi Rdest, choć może moja mina na załączonym zdjęciu poniżej nie będzie na to wskazywała ;) Jednak było to dla mnie niesamowite przeżycie i jestem wdzięczny, że mogłem skorzystać z tej przejażdżki.


W Poznaniu na zawodach byłem już kilka razy, ale zazwyczaj było odwoływane "Taxi", czyli właśnie jazda na prawym fotelu. Tym razem również miało zostać odwołane i to w dodatku pięć minut przed startem, gdy wszyscy byli już przygotowani. Niestety, organizacja tych zawodów chyba przerasta dyrekcję. Pojawiają się jakieś niezrozumiałe kary i inne decyzje, które zdecydowanie nie służą rozwojowi tej dyscyplinie i na pewno nie będą niosły za sobą dobrej opinii.





Mimo wszystko były to dwa dni wyścigów w dobrej atmosferze i wśród sympatycznych ludzi. Poniżej prezentuję kilka zdjęć z tego wydarzenia.











P.S. Spodziewajcie się także niedługo wywiadu z Gosią.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz