piątek, 10 lutego 2017

Siatkówka na piasku czy na śniegu?

Za oknem mróz, w niektórych rejonach kraj pewnie jeszcze śnieg, a ja spędzam kolejne popołudnie przed laptopem i oglądam turniej siatkówki plażowej. W tym tygodniu rozpoczęły się inauguracyjne zmagania na Florydzie, a to oznacza nowy cykl, a nawet nowy etap w beach volley’u. W końcu znowu można się emocjonować występami naszych reprezentantów na piaskach całego świata.


Ale nie tylko na piaskach. W ostatnim czasie przeglądałem strony związane z siatkówką i siatkówką plażową i trafiłem na bardzo ciekawy artykuł. Jeszcze w lutym rozpocznie się turniej w innej odmianie siatkówka, a mianowicie w siatkówce na śniegu. Snow volleyball mnie zaskoczyło, gdy zobaczyłem pierwszy raz informacje o tym. Później trafiłem na wideo z zeszłorocznego turnieju. Przyznam szczerze, że wygląda to ciekawie i na pewno atmosfera jest bardzo dobra. Sam chętnie bym się wybrał na taki turniej, żeby popatrzeć i porozmawiać z uczestnikami. Ale chyba niestety w tym roku się nie uda, choć jeszcze nic nie wiadomo.


P.S. Po raz kolejny ta przerwa na blogu była zbyt duża, za co przepraszam. Muszę się bardziej zorganizować, żeby mieć czas na regularne prowadzenie bloga. Mam nadzieję, że to się uda, bo nadrobiłem trochę zaległości w różnych swoich pracach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz